Przejdź do głównej zawartości

Moje ulubione Nudaski :-)

   Jak kazda kobieta, a napewno wiekszosc kocham pomadki.
Samo malowanie ust zaliczam do jednych z najbardziej kobiecych zajec.
W mojej kolekcji jest kilka pomadek w kolorze tz. NUDE, , czyli kolorze bardzo naturalnym.
     Jak z biegiem czasu zauwazycie moja "kosmetyczka" opiera sie w szczegolnosci na kosmetykach MACa , ale nie tylko.Poprostu uwazam, ze to sa bardzo dobre jakosciowo kosmetyki.

   Odcieni NUDE jest wiele. Sa bardziej bezowe, rozowe, brazowe..
Na poczatek pokaze 2 w odcieniach bezu, czyli najbardziej nudaskowe.






    Pierwsza od lewej to MAC " Naturally Eccentric", pomadka, ktorej uzywam najrzadziej.
Jest to wykonczenie LUSTRE , nie bardzo kryjaca, ale tez nie delikatna, bez drobinek.
Tylko, ze ma ona kolor bialy... praktycznie. Takze chyba kazdy by w niej zle wygladal .
Ja mieszam ja z innymi pomadkami, zeby je rozjasnic.
Byla ona w kolekcji SURF BABY, nie dostepna w regularnej sprzedazy.

   Druga od lewej to MAC  "CREME D'NUDE " idealny NUDE!!
Jest piekna, niezastapiona. Wykonczenie CREMESHEEN ,czyli idealny krem, bez drobinek, lsniaca, nawilzajaca, piekna!! Kolor przepiekny bez, bez zoltych, ani brazowych tonow, nie za jasna, nie za ciemna. W sam raz.
Jedyny jej mankament , a tak naprawde mankament wszystkich pomadek o tym wykonczeniu to to, ze sie topia, lamia.
Z innymi nie mam problemu, tylko z tymi :-((
      
     A jakie Wy macie typy na swoj ukochany kolor nude?
Zapraszam do komentowania.

Komentarze

  1. CREME D'NUDE, uwielbiam ją, niezastąpiona, zawsze ratuje mnie z opresji. Ale niestety ten "mały" mankament, jest okropny, aż się łezka w oku kręci jak patrze jak wygląda!:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez!!, ale niestety upal w zeszlym roku nudkowi nie sluzyl ..:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Zakupy w MAC i podsumowanie : " Shop MAC, Cook MAC" ,"Vera" "Too supreme ", "Chenman"

Czesc. Dzis ciag dalszy zakupow w MAC.  We wtorek , czyli 06.03 kolekcja Shop MAC, Cook MAC byla juz w sprzedazy. Mac troszeczke przesadzil z wypuszczeniem naraz kilku kolekcji..    Co do Shop Mac/Cook Mac: Kolekcja kolorowa, nasycona, sliczna! Cienie extra, szminko-blyszczyki Kissable uwielbiam, mam juz z poprzedniej edycji dwa, wiec dokupilam tylko jeden. Pomadki ladne, mocne kolory, najladniejsza to Watch me simmer :-) Galaretki ciekawe, ale nic nadzwyczajnego. Zapach inny niz zazwyczaj w produktach MAC do ust, dla mnie troszke brzydszy ;-), wzielam pomaranczowa, najciekawszy kolor. Roze w kremie , zbyt jaskrawe jak dla mnie

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny