Przejdź do głównej zawartości

Makijaz wiosenny , przy uzyciu paletki "COLOUR ADDED" .

 Czesc.
Wczoraj wyprobowalam paletke Colour Added, zrobilam nia makijaz idealny na obecna pogode (slonce,slonce,slonce!!)
Co do samej paletki, cienie sa SLICZNE, bardzo(!) dobrze napigmentowane, uwazam, ze nawet lepiej niz niektore .ze standardu.
 Kolory zywe, latwo sie nanosza, rozcieraja, lacza ze soba.
Jednym slowem, jestem bardzo zadowolona :-))



Makijaz prezentuje sie tak:


*na cala powieke nanioslam zolto-zloty,
*w zalamaniu ,oraz w zewnetrznym kaciku zozprowadzilam piekny niebieski
* sam zewnetrzny kacik przyciemnilam granatem
*zolty cien delikatnie rozjasnilam bialym cieniem z paletki

*jako rozswietlacz nalozylam moj ulubiony bialy cien Chill z MAC
*czarny, niesmiertelny Superslick liquid eyeliner z MAC
*Tusz do zes Loreal Mega Volume Collagene 24h

Wiecej zdjec makijazu:








Do przeczytania ;-*

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny