Przejdź do głównej zawartości

POT- moim motorkiem POWROTU do BLOGOWANIA :)))

    Cześć :))


 Szczególnie za sprawą upałów, które ostatnio
nawiedziły Polskę, wracam do pisania bloga:)
Dlatego, że nie jestem w stanie nagrywać,
bez utopienia się we własnym pocie ;) hehe
Do tego celu muszę mieć zamknięte okna
( sąsiedzi cały czas siedzą na balkonach, w ogródkach), włączone lampy,
co sprawia, że w pokoju panują tropiki :)
  A tyle chciałabym Wam przekazać...pokazać...
Mam masę pomysłów, ale niektóre z nich łatwiej jest przelać na "papier", niż nagrać film...
Mam nadzieję, że z chęcią będziecie tutaj zaglądać.
Wstawię również kilka postów z kosmetykami, o których już nagrałam filmy.
Są one na tyle dobre i ciekawe, że chcę o nich jeszcze napisać.
Będą też recenzje, farbowanie i post typowo vlogowy o tym:
" jak zatrzymać przy sobie mężczyznę dłużej, niż pół roku ;)"
28 czerwca mamy 13 rocznicę ślubu :)  13 lat...a my wciąż razem, na dobre i złe :)

Pa :**

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Zakupy w MAC i podsumowanie : " Shop MAC, Cook MAC" ,"Vera" "Too supreme ", "Chenman"

Czesc. Dzis ciag dalszy zakupow w MAC.  We wtorek , czyli 06.03 kolekcja Shop MAC, Cook MAC byla juz w sprzedazy. Mac troszeczke przesadzil z wypuszczeniem naraz kilku kolekcji..    Co do Shop Mac/Cook Mac: Kolekcja kolorowa, nasycona, sliczna! Cienie extra, szminko-blyszczyki Kissable uwielbiam, mam juz z poprzedniej edycji dwa, wiec dokupilam tylko jeden. Pomadki ladne, mocne kolory, najladniejsza to Watch me simmer :-) Galaretki ciekawe, ale nic nadzwyczajnego. Zapach inny niz zazwyczaj w produktach MAC do ust, dla mnie troszke brzydszy ;-), wzielam pomaranczowa, najciekawszy kolor. Roze w kremie , zbyt jaskrawe jak dla mnie

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny