Przejdź do głównej zawartości

ZAKUPY NA feelunique.com.

Czesc.
Kilka dni temu doszla do mnie paczka z feelunique. Jest to sklep internetowy z UK, ktory wysyla do Polski. Wysylka jest gratis, lecz nierejestrowana. Dowiedzialam sie ,ze za rejestrowana trzeba doplacic ok.40zl.
Zaluje ,ze wczesniej nie doplacilam za ta wysylke. Kosztowalo mnie to sporo nerwow, poniewaz paczka szla 17 dni, i bylam juz pewna,ze nie dojdzie..
 Ale doszla :-)
Karton strasznie pognieciony, chyba sie nim na poczcie rzucali..
Cale szczescie wszystkie kosmetyki sa cale.

Oto moje zakupy:



  Bardzo chcialam wyprobowac podklad Jemma Kidd "LIGHT AS AIR", zamowilam go w kolorze 02 light.
Przepraszam za kolor mojej dloni, ale niestety zima daje mi sie we znaki :-(
Narazie nie moge sie calkowicie wypowiedziec na jego temat, powiem tylko, ze ladnie sie rozprowadza, wtapia w skore, kolor jest fajny, dosyc dobrze kryje i ma delikatny , ladny zapach.
Ciekawe, czy bedzie mnie zapychal ..
cena na feelunique : 25 funtow







   Kolejne cudenko to rozswietlacz w kremie Jemma Kidd  DEWY GLOW All over radiance creme, w kolorze 01 "ICED GOLD".
Lal !!! Mac CCB do piet mu nie dorasta! Przepiekny, perlowy, bezdrobinkowy, mleczno bezowy glow.
Takiej tafli na policzkach NIGDY nie mialam, jestem zachwycona tym kosmetykiem.
Utrzymuje sie bardzo dlugo, no poprostu cudowny rozswietlacz.
cena na feelunique : 17 funtow









  Nastepnie Stila, 3 paletki . Kazda z nich zawiera 4 cienie, 1 roz i brazer/rozswietlacz.
Narazie duzo nie powiem, jedynie pigmentacji nie mozna porownac z MACiem, choc zla tez nie jest ;-)
Kolory ladne i ciekawe.
cena za paletke na feelunique :10 funtow














Paletka  THE BALM Shady Lady Vol.3
Kolory sliczne, mocno nasycone, b.dobrze napigmentowane. Jestem bardzo zadowolona.
cena na feelunique : 38 funtow









Oraz Loreal Super Liner Carbon Gloss.
cena na feelunique : 6,50 funtow




Jestem bardzo zadowolona. Produkty, ktore sa niedostepne w Polsce, w przystepnych cenach.
Tylko ta wysylka... Ale to moja wina, nastepnym razem wezme platna ,rejestrowana paczke.
Moge Wam polecic ta strone z czystym sumieniem.

Pozdrawiam i do przeczytania ;-)

Komentarze

  1. fajna paczuszka;) Tylko drogie te kosmetyki, nie znam marek oprócz Stila.Rozswietlacz wyglada fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :-)
      Wiem, ze drogie, ale tyle pochlebnych opinii sie nasluchalam na YT , ze musialam sprawdzic , czy one naprawde takie fajne.
      Rozswietlacz tez z YT sciagnelam, i jestem strasznie podekscytowana nim, jest sliczny :-)
      Dziekuje za komentarz :-)

      Usuń
  2. 17 dni to nie jest tak źle... :) moim zdaniem nie masz czego żałować, bo wszystko doszło ;) a 40zł to trochę jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze ,ze doszla, czytalam na Wizazu, ze potrafia takie paczki krasc na poczcie :-/
      A ona miala dojsc w 3-7 dni, to byl priorytet.., wiec zaczelam sie ostro denerwowac.
      Nastepna wole oplacic i miec spokoj psychiczny :-)

      Usuń
  3. Cieszę się, że przesyłka doszła. Mówiłam, że nic jej nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) wybrobowalas juz podklad light as air ?? co o nim myslisz?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesc
      Na dniach bedzie recenzja :-)
      Narazie nic nie powiem ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny