Przejdź do głównej zawartości

HAUL kosmetyczny + pierwsze wrażenia Sephora, Rossmann, Biedronka itp

Cześć.
  Zapraszam Was na nowy HAUL :)




Lista moich nowości :
- Soraya płyn micelarny nawilżanie i dotlenianie
- Nivea krem na dzień cera sucha i wrażliwa
- Be Beauty zmywacz do paznokci
- Be Beauty delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy
- Timotei suchy szampon 
- Nivea Q10 krem roll-on pod oczy
- Original Source płyn do kąpieli
- Original Source żel pod prysznic
- Sun ozon balsam brązujący
- Lakiery do paznokci (od lewej)
     *Rimmel Salon pro Kate kolor 705 Reggae splash
     *Wibo Glamour nails kolor nr.5
     *Lovely Classic ,kolor nr.66
     *Lovely Blink Blink , kolor nr.3
- Lovely tusz do rzęs Curling Pump Up
                   
                  ZAKUPY Z SEPHORY:
- Sephora Smoothing and brightening concealer  nr.02 
- Benefit ,Primping With The Stars  zestaw mini kosmetykow
- Benefit Hello Flawless, puder do twarzy kolor Ivory
- Shiseido Sheer and Perfect , podklad , kolor O 40



Zdjęcia moich nowości :






























Dziękuję za poświęcony mi czas, Wasza Dorcia :)

Komentarze

  1. Just to let you know, this post seems a little bit funny from my android phone. Who knows perhaps its just my mobile phone. Great article by the way.
    jeux de fille

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdza się ten złoty lakier z Wibo. Od jakiegoś czasu poluje na fajny złoty lakier. Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę tych kosmetyków kupiłaś :) ja z tych kosmetyków używałam tylko płynu micelarnego firmy Soraya i powiem szczerze byłam nim zachwycona. Płyn ma przyjemny zapach, dobrze zmywa makijaż nawet oczu nie trzeba trzeć. Nie uczula, nie podrażnia, Dobrze nawilża skore, ale nie pozostawia tłustej warstwy. Jak dla mnie hit i myślę ze długo z niego nie zrezygnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę tych kosmetyków kupiłaś :) ja z tych kosmetyków używałam tylko płynu micelarnego firmy Soraya i powiem szczerze byłam nim zachwycona. Płyn ma przyjemny zapach, dobrze zmywa makijaż nawet oczu nie trzeba trzeć. Nie uczula, nie podrażnia, Dobrze nawilża skore, ale nie pozostawia tłustej warstwy. Jak dla mnie hit i myślę ze długo z niego nie zrezygnuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny