Przejdź do głównej zawartości

HAUL ZAKUPOWY ubrania ,kosmetyki, akcesoria. H&M, Reserved, Urban Decay, Sephora,Bijou Brigitte,C&A

CZESC!!!

Pokażę Wam dziś co sobie zakupiłam w Grudniu, oraz w Styczniu.
Niedawno zamówiłam sobie z Allegro 2 kosmetyki, wczoraj do mnie doszły, wiec bardzo chce się Wam nimi pochwalić :-P
( post napisałam w Srodę, a dopiero teraz opublikawałam )
Ale przy okazji pokażę Wam rownież inne rzeczy, które sobie w ostatnim czasie kupiłam.
Jak zbierałam do kupy wszystkie moje nowości, to nie spodziewałam się, że tyle tego będzie ..
Ale ziarnko do ziarnka i uzbiera się miarka :))


Filmik z Haulem możecie zobaczyć tutaj..
KLIKNIJ TUTAJ






UBRANIA


A więc zacznę od tego, ze jeszcze przed Bożym Narodzeniem pojechałam do C&A, w celu wymiany swetra na coś innego.
Spodobał mi się ten  i właśnie jego sobie przygarnęłam :)
Rozmiar S
KOSZT 89zł.
 




 






Ponieważ poprzednim razem kupiłam taka śliczną błękitno-pistacjowa sukieneczkę, koniecznie udałam się na ten sam dział w celu sprawdzenia , czy aby jeszcze jakieś inne sukienki w tym stylu nie przybyły. I moim oczom ukazała się inna, lecz trochę podobna do tamtej, sukienka beżowo-błękitna, bez rękawków. Ten sam materiał i długość przed kolano, śliczna. Musiałam ja kupić.
Wiec mam już dwie super sukienki na wiosnę/lato hihi




Rozmiar 38
KOSZT 59,90zł







Kolejne zakupy zrobiłam w H&M, tuż przed Wigilia.
Szukałam czegoś fajnego właśnie na ten dzień i znalazłam bluzko-koszule. W kolorze kości słoniowej, czyli takiej złamanej bieli. Bluzka jest rozpinana , prześwitująca, więc koniecznie trzeba coś pod nią założyć. Fajnym dodatkiem jest na kołnieżyku aplikacja z kryształków. Bardzo przyjemny, ale nie nachalny akcent.
Rozmiar 38
KOSZT 99zł









I zakupiłam jeszcze jeden sweter, prze fajny krój, świetnie leży , jest dość luźny, ale fajnie układa się na sylwetce, współpracuje z nią. Ma rękaw 3/4 i przepiękny błękitny kolor.
Zakochałam się w nim.
Rozmiar M
KOSZT 79zł









A jeszcze bardziej zakochałam się w jego siostrze bliźniaczce, w kolorze brzoskwiniowo-pomarańczowym. REWELACJA!!!Tydzień szukałam swetra w tym właśnie kolorze i w rozmiarze M, aż w końcu znalazłam go w Złotych tarasach!!
KOCHAM TEN SWETER, same zobaczcie.. (niestety kolor nie oddany)
Rozmiar M
KOSZT 79zł








Teraz SYLWESTER :)
31 Grudnia doszłam do wniosku, ze nie mam co na siebie założyć :))
Wiec wybrałam się na poszukiwanie kiecki.
Zahaczyłam o Reserved i moim oczom ukazała się bajeczna sukienka, w kolorze malinowo-czerwonym, o prostym, klasycznym a jakże eleganckim kroju, z baskinka.
Śliczna!! Kupiłam i jestem z niej bardzo zadowolona :)
Rozmiar M
KOSZT 99,99zł
















BUTY


Buty dostałam na prezent przedświąteczny.
Były kupione w CCC, firma to Lasocki.
Buty są skórzane, bardzo porządne, wysoki, lecz stabilny obcas, futerko.
KOSZT 350zł
Zdjęcia będą później...zapomniałam cyknąć..


TOREBKA


Kopertówka
Dostałam ją od mojej kochanej Mamy, więc nie wiem ile kosztowała i gdzie była kupiona.









AKCESORIA

Odwiedziłam sklep Bijou Brigitte i kupiłam kilka rzeczy. Wszystko w kolorze złota.
Te rzeczy kosztowały od 20 paru , do 60 zł. Niestety nie jestem w stanie dojść która cena na paragonie jest za co..


Bransoletka pierwsza cieńsza
Bransoletka druga większa








Pierścionek











Kolczyki 1








Kolczyki 2










Kolczyki 3










Lańcuszek z zawieszką











KOSMETYKI


Zakupy zrobiłam niedawno, jakoś na początku Stycznia, w Sephorze
Ostatnio polubiłam się z ta firma i kupiłam już kilka produktów tej marki.
Teraz moja uwaga padła na


Cień przeceniony z ok.50zl na 19zl













Pomadka przeceniona z ok.50zl na 12zl
Mat Long Wearing Lipstick
Ta pomadka strasznie przypomina mi MATENNE z MACa , wyglądem opakowania, samą szminką i tym jak wygląda i jak zachowuje się na ustach. Trzyma się baaaardzo długo, jest satynowo-matowa.
Kolor to fuksja numer 01 mat













I teraz pomadka nie przeceniona, ale moje odkrycie 2013 roku!! SLICZNA!!! Nie dam rady uchwycić jej koloru na zdjęciach, trzeba ja zobaczyć na żywo, nałożyc na usta..
Kolor to brzoskwinia, nude, jasna, ale nie trupia, trochę zgaszona, PIEKNA!!!!!!!!!!
Numer pomadki : R20
KOSZT 45zł












I ostatnia rzecz z Sephory ,to paletka.
Ją niestety muszę odradzić, choć cienie wyglądają w paletce i na palcach pięknie.
Na oczach nic nie widać, a jak nawet ,to jedna, wielka ,szara plamę...
Osypują się OKRUTNIE, jestem rozczarowana.
Nie wiem, może ja się nie potrafię nią pomalować??
KOSZT 99zl















I teraz pokaże Wam moje wczorajsze zdobycze!!
Zamówiłam z Allegro paletkę, trochę się obawiałam, czy aby to nie będzie podróba.
I okazało się ,że jest w 1000000% ORGINALNA!! Jestem nią zachwycona!!!
Mowa tu o mojej wyśnionej, wymażonej palecie Urban Decay Book of shadow IV :-D
Jest PIEKNA, SLICZNA, REWELACYJNA , uwielbiam cienie UD, a te kolory zabijają.
Zaczynam zdradzać ostatnio MACa z Urban Decay i nie żałuję :)) Te cienie są tego warte .
Kosztowała mnie 168zł, wiec nie mało, ale przeliczając to na 16 cieni, koszt jednego to ok 10zl...
Kolory śliczne, pigmentacja rewelacyjna. W całej paletce, tylko jeden cień mi się powtórzył, reszta jest dla mnie całkowicie nowa :-D
Paletka wygląda tak:



















I TERAZ KOLORY SWATCHE NA REKU:











I druga rzeczą jest podkład z Loreal , ponieważ Maybelline mi się kończy, kupiłam sobie na jego miejsce inny. Kolor to N1, czyli kolor najjaśniejszy, wpadający w beż, niema w nim pomarańczy, różu, szarości itp. To taki prawdziwy neutralny beż. Bardzo podobny do mojego podkładu z Maybelline Affinitone, kolor 03 . Podkład przyszedł do mnie w buteleczce takiej ,jak kupuje się podkłady w Stanach. Ponieważ sprzedawca ma te produkty właśnie  stamtąd. Napewno skuszę się jeszcze na inne kosmetyki od nich, bo maja różne ciekawe rzeczy, nie dostępne u nas i maja dobre ceny :-D
Kosztował mnie 36,99zł


 












Wiec to wszystko.
Jeśli macie coś z tego, co pokazałam - piszcie jak się u Was sprawdza :)
Dziękuje za poświęcony mi czas i do następnego :)






Komentarze

  1. Hej Dorotko, właśnie oglądam równocześnie Twój filmik na YouTube z tymi samymi zakupami :) Jak już kiedyś pisałam, hauli nigdy za wiele :))) Uwielbiam :* piekne ciuszki i kosmetyki! zuzkalala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc Kochana, ciesze sie ze mnie tutaj odwiedzilas :)
      Dziekuje za mile slowa, jak zawsze zreszta , BUZIAKI :-))

      Usuń
  2. Z tego co pamiętam, to najjaśniejszy odcień tego podkładu, to W1.:)
    Wspaniałe łupy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N1 jest najjasniejszy z neutralnych, W1 jest najjasniejszy z cieplych, a C1 z zimnych :)

      Usuń
  3. śliczna czerwona sukienka!!! i ciekawy podkład;) z przyjemnością zobaczę test na żywo!:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie duże zakupy :D nic tylko się cieszyć. spodobał mi się ten pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER ZAKUPY,A TĘ PALETKĘ O SZYBKO ODDAJ DO SEPHORY, ZWROTY PRZYJMUJĄ NAWET BEZ PARAGONU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niki ,ale ona jest juz uzyta :(
      Mialam ostatnio problem z reklamacja tuszu Heleny Rubinstein, ewidentnie byl przeterminowany, na reklaacje czekalam ponad 24 dni i w koncu laskawie mi oddali kase.
      I bez paragonu nie bylo nawet opcji, zeby wogole zaczeli rozpatrywac wniosek :-/
      Strasznie zazdroszcze dziewczyna z USA, tam moga nawet uzywane rzeczy przyniesc i odrazu maja zwrot pieniedzy.

      Usuń
  6. Śliczne ciuszki, bardzo mi się podoba też biała bluzka i kopertówka. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi sie ta biala koszula z ozdobami na kolniezyku,wogole blog w moim guscie, wiec sie podpinam ;) i zapraszam tez do siebie na bloga x

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam takie pytanie, nie na temat ale może odpiszesz. Chciałam się zapytać o stronę hqhair z której zamawiałaś kosmetyki Narsa. Czy wysyłka jest za darmo? I czy jest jakaś różnica jeśli wybierzesz euro lub funty?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wysylka jest za darmo. Niestety nie wiem, czy jest jakas roznica ,miedzy euro a funtami.
      Nie pamietam jaka waluta ja placilam :(
      Ale wydaje mi sie, ze przez PayPal

      Usuń
  9. Ja mam pytanie troszke nie na temat ale może odpiszesz. Chciałam się zapytać o stronę hghair z której zamawiałaś kosmetyki Narsa. Czy wysyłka jest darmowa? I czy jest jakaś różnica jeśli wybierzesz euro lub funty?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam pare razy ten podklad (rzeczywiscie masz taki jak u nas w Stanach jest- myslalam,ze w Europie tez takie sa ). Jest dobry, ale jak dla mnie byl za bardzo "wodny", osobiscie wole bardziej Revlon color stay, ale to tylko moje odczucie,bo lepiej sie czuje w mocniejszym kryciu.
    Jakbys miala kiedys okazje wyprobowac "True Match Lumi Healthy Luminous" Loreala ( nie wiem czy w Polsce sa)to wydaje mi sie,ze jest lepszy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przynajmniej ja nigdy takiej wersji nie widzialam. Po czasie musze powiedziec, ze do mojej cery ten podklad sie nie spisal..

      Usuń
  11. zamawialas go na allegro ten podkład? moglabys podać sprzedawce?dzienx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze :-)
      http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19811247

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny