Przejdź do głównej zawartości

MY MAKE UP ROUTINE :-)


  Cześć.
Zapraszam Was dziś na moja makijazowa  rutynę.
Skłamałabym, gdybym powiedziała ze ten makijaż robię zawsze i codziennie ;-)
Jak się spieszę, robię jedynie 1/3 tego co widzicie.
Maluje się tak w dni, kiedy mam więcej niż godzinę czasu na wszystko, od wstania.
Czyli tak ze 3-4 dni w tygodniu.
Jest to moja podstawa makijażu, na tej bazie tworze również makijaże wieczorowe.


Całość krok po kroku, możecie zobaczyć tutaj:

KLIKNIJ MNIE :-))


Makijaż prezentuje się tak:


















Użyte kosmetyki:
TWARZ
-Krem pod oczy i na powieki MAC z kofeina

-Krem nawilzajaco- koloryzyjacy od PAT&RUB , kolor JASNY


-Cream BB Missha Perfect Cover , kolor 23


-Korektor Sephora Smoothing & Brightening Concealer


-Puder Clinique Redness Solutions

=Rozswietlacz High Beam Benefit



-Bronzer - roz z MAC w kolorze Sincere


_Roz Essence , w odcieniu rozowym






-Pomadka Sephora R20 Honey








OCZY
-Kredka Sephora w kolorze 502 ( na powieke ruchoma i w zalamaniu)


-Cien z paletki Sleek Oh so Special rozowo-zloty ( nalozylam palcem na powieke ruchoma)





-Pigment MAC Vanilla (rowniez palcem na srodek powieki ruchomej)







-Kredka Sephora 502 na dolna powieke

-Cien MAC Vapour w kaciku wewnetrznym i pod lukiem brwiowym


-Cien MAC Idol eyes na powieke dolna ( kolor szaro-srebrno-niebieski , polyskujacy na zloto)

-Kredka Sephora 22 Dark taupe shimmer , na 1/3 gornej linii rzes




-Cielista kredka MAC NC15/NW20 na linie wodna

-Tusz do rzes MAX FACTOR 2000 Calories

Mam nadziekje, ze makijaz sie Wam spodobal.
Pozdrawiam Dorota.

Komentarze

  1. ślicznie wyglądasz
    jesteś swietna:)))
    mam do cibie pytanie co mozesz mi powiedziec na temat revlona colorstay dla cery cuchej i mieszanj mozesz go polecic??? czy dlugo sie utrzymuje i czt skora sie nie swieci po nim??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ok, jesli chodzi o utrzymanie na twarzy i krycie, ale zapycha mnie strasznie..
      Nawet wymieszany pol na pol z innym nie zapychajacym mnie podkladem :-((

      Usuń
  2. Bardzo ładny subtelny makijaż .pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, subtelny, może ciut za bardzo wytuszowane rzęsy (jak dla mnie).
    Oczy masz przepiękne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny