Przejdź do głównej zawartości

ULUBIENCY LISTOPADA :-))

  Czesc.
Zapraszam Was na moich ulubiencow Listopada.

W tym miesiacu postawilam na makijaz naturalny, w odcieniach bezowych, brazach..
Zebralo sie sporo tych produktow, a oprocz tego juz mam 2 kolejne super ulubione kosmetyki , ktorych uzywam od ok 1-2 tygodni. One pojawia sie w przyszlym miesiacu :-*



Produkty do twarzy:

1) Benefit Ooh la lift - jako krem rozswietlajacy pod oczy, przed makijazem.
2) Mac Fast response eye cream - rowniez pod oczy i na powieki (baaardzo wydajny produkt)
3) Mac Strobe Cream - jako krem rozswietlajacy pod makijaz.
4) Guerlain Meteorites Perles- jako baza pod makijaz.
5) Mineralize Charged Water - jako utrwalacz makijazu, oraz dla odswiezenia w ciagu dnia. Zamienilam FIX+ na ta wode, poniewaz lepiej nawilza cere, ktora w czasie zimy bardziej potrzebuje nawilzenia.





Produkty do makijazu twarzy:

1) Mac Studio Finish Concealer - korektor na wypryski, oraz czasem pod oczy.
2) Skinfood Salmon Darkcircle Concealer - jako korektor pod oczy ( jest SWIETNY!!!)
3) Chanel Pro Lumiere - idealny dla mnie podklad.
4) Mac Studio Fix -puder w kamieniu- jako puder wykonczeniowy( bardzo mala ilosc), lub jako podklad.
5) Mac Set Powder w kolorze Invisible - jako puder wykonczeniowy






Roze/rozswietlacze.

1)Roz Mac w kolorze Mocha
2) Roz Mac w kolorze Style
3) Guerlain - przepiekny rozswietlacz z najnowszej kolekcji.
4) Mac Bronzing Powder - do nadania delikatnej opalenizny.
5) Roz Mac z kolekcji Wonder Woman.









Baza pod cienie i eyelinery.

1) Paint pot Morning Frost- przepiekna baza pod kazdy kolor cieni.
2) Paint pot Bare Study - uniwersalna baza pod cienie.
3) Mac Fluidline w kolorze Dipdown
4) Mac Fluidline  w kolorze Midnight Blues






Produkty do oczu.

1) Lancome Hypnose - kultowy juz dla mnie tusz do rzes.
2) Mac Zoom Fast Black Lash - SWIETNY, naprawde swietny tusz Maca.
3) Clinique  Lash dubling mascara - dostalam ten tusz 2 w 1 w Dauglasie za ok 30zl w promocji, swietny tusz i bardzo dobra baza , najpierw naklada sie biala baze, na nia tusz i makijaz trzyma sie naprawde 14 godzin nienaruszony!
4) Mac Shadestick w kolorze Street Cool- przepiekny kolor, urzywam go pod cienie i jako sam na powiece, kolor bardzo podobny do Satin Taupe! , moj faworyt odkad go mam.
5) Mac kredka brazowa Coffee
6) Mac kredka ciemno granatowa Indigo
7) Mac kredka w kolorze skory NC15/NW20
8) Mac Superslick Liquid eye liner , w kolorze Desires & Devices






Cienie.
1) Mac paletka Parlor Smoke
2) Cien Nouba , w kolorze 22, przepiekny, bardzo podobny do Satin Taupe.
3) Cienie Mac:
-Blanc Type
-Shroom
-Jest
-Bisque
-Moleskin
-Shale
-Satin Taupe
-Charcoal Brown
-Carbonized









Produkty do ust.
1) Mac blyszczyk Fashion Whim
2) Mac konturowka w odcieniu nude Naked Liner
3) Mac pomadka Fleshpot
4) Mac pomadka Whirls & Twirls







I moj najwiekszy ulubieniec. Pedzelek IDEALNY. Dzieki niemu nauczylam sie robic piekne kreski i uzywac eyelinerow w zelu!!
Bobbi Brown Ultra Fine eye Liner.
Naprawde nie mam slow. Nim nie da sie zrobic krzywej kreski!!






Niedlugo zrobie post co sobie ostatnio zakupilam :-*
Mam kilka takich perelek do pokazania ;-)

Pozdrawiam Was :-**

Komentarze

  1. gdzie kupiłaś charged water?
    też uwielbiam salmon concealer, nienajtańszy, ale mój mam już tyle czasu,a tu końca nie widać :)

    a powiedz mi, nie zapycha Cię studio fix nałożony na podkład?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pralka
    Kupilam ja w salonie MACa, w wakacje bodajze. Byla w limitowance.
    Salmon jest bardzo wydajny. Na poczatku uzylam go 2 razy i odlozylam, bo strasznie tluscil.
    Ale w tym miesiacu powrocilam do niego z pedzelkiem i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pralka A co do Studio Fixa , absolutnie mnie nie zapycha, ani nie wysusza :-)
    To drugie moze byc dzieki Charged water , ona jest bardzo nawilzajaca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Ultra Fine eye liner Bobbi Brown, mój faworyt jako pędzel do eyelinerów w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. salmona trzeba maluteńko i potem przypudrować delikatnie :) kurde zazdroszcze charged water, strasznie na nią poluję. mnie właśnie zdarza się, że studio fix nałożony na podkład trochę zapcha. aczkolwiek nie wiem czy to nie wina tego, że używam go na bb kremy (eh, mam azjatów na uczelni i zostałam zarażona ;) ) a one są dosyć bogate same w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lyna_sama . Dokladnie , zawsze mialam duzy problem z namalowaniem kreski eyelinerem w zelu.
    A teraz tylko takich uzywam :-) Dzieki temu pedzelkowi kreski wychodza boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pralka.
    Ja wlasnie w ostatnim tygodniu/poltora stosuje ten puder na krem BB :-)
    Ale o kremie/ach napisze za jakis czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się :D nie da rady zrobić sobie nim krzywdy, a przy tym jest miękki i uczy a potem już można robić kreski tym czym się kiedyś nie umiało :D tak było w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny