Przejdź do głównej zawartości

Moje zdobycze z ostatnich 3 miesiecy :-)

Witajcie ponownie!
Skoro juz tu jestem, pokaze Wam co sobie kupilam, oraz na co sie wymienilam ostatniego czasu .
Wczesniej musze cos powiedziec.
 Nie wiem co jest grane, ale znudzil mi sie MAC ...
Moze  za sprawa tego, ze nic ciekawego ostatnio nie wyszlo w limitowankach.
Kiedys wykupywalam prawie cale kolekcje, a teraz zastanawiam sie ,czy 2 cienie sobie kupic, czy moze nie ;-) To dla mnie cos nowego :-))
 Niedlugo jednak wychodzi kolekcja naturalna, wiec moze bedzie okazja, zeby znowu zaszalec hihi.

Teraz chce Wam pokazac ,co sobie sprawilam :-)

1) Cienie:



Juz poraz drugi kupilam paletke NAKED jedynke. Mialam ja ok rok temu i sprzedalam hehe, ale zapragnelam jej ponownie ;-) Zakupilam ja dzieki kochanej Paulince xbebe18.
Musiala sie dziewczyna nameczyc moja niecierpliwoscia, poniewaz  paczka  szla jakies 16 dni, a miala isc 5-7 ;-( Najwazniejsze ,ze doszla. W paczce byly jeszcze inne kosmetyki, ktore za chwile pokaze .








Cienie z Wet n Wild, rowniez kupione z pomoca Paulinki.



Paletka MAC  INTERIOR LIFE




Cienie MAC z kolekcji metalicznej:Red HOT COPPER, GOLD CARBON, VENETIAN TARNISH


Pigmenty MAC: CIRICA PLUM, NEBULA



Produkty do twarzy:

Roz MAC WARM SOUL,ten roz juz kiedys mialam, odsprzedalam, bo nie uzywalam, ale znow zapragnelam :-) Wymienilam sie na niego z jedna przemila Wizazanka :-)



Benefit Hoola i Coralista




                        Nastepne 3 produkty pochodza rowniez z wymianek na Wizazu.

Roz MAC Blush of youth



Przepiekny bronzer ze slonikiem z LANCOME, oraz Terracotta z GUERLAIN.



Roz w musie z MAYBELLINE



Kolejne :
*Tusz COVERGIRL dzieki Paulince, tusz gorszy od Max Factora, moim zdaniem roznia sie w dzialaniu.
Covergirl nie daje takiego dramatycznego efektu rzesa. Sa podobne, ale wole MF.
 *Eyeliner z YSL, z wymianki ;-)
*Szminka trwala z Max Factora , kolor 590



Kolejne produkty do twarzy:



*Roz z LIOELE rozowy sypki, oraz w plynie pomaranczowo-koralowy
*Krem BB MISSHA


*Baza z LUMENE, z wymianki ;-)
*Podklady z  MAYBELLINE Affinitone, oraz Dream satin liquid




*Set kremow BB, oraz kilka probek .


*Ponownie krem BB Lioele, wystawilam go na sprzedaz na Allegro.




*Baza pod cienie z TOO FACED, rowniez odsprzedaje na allegro.




*   Wspaniale ,polecane na kazdym kroku pedzle REAL TECHNIQUES , kupione dzieki Paulince.
Mam juz swoich  ulubiencow ;-)





Podklad MUFE , zapchal mnie koszmarnie  po 4 uzyciach!!!!!!!!!
Niepolecam osoba z takimi sklonnosciami ;-(



*Paletka z Estee Lauder , w kolorze TRUFFLE.
Z wymianki ;-))




Paletka URBAN DECAY , przepiekne kolory, moja ulubienica :-D





*Dwie paletki SLEEK Oh So Special, oraz PPQ





* Moje ostatnie zakupy w Sephorze:
Tusz Heleny Rubinstein
Kredka rozswietlajaca do oczu z Benefita
Pomadka i blyszczyk w jednym z Sephory
Przepiekny rozswietlacz z DIOR , w kolorze Amber Diamond




*Krem koloryzujacy ,oraz olejek rozswietlajacy z PAT&RUB.
Zaciekawily mnie kosmetyki z tej firmy, dostalam rowniez  kilka probek kremow i ser , wiec bede probowac.
Sa to kosmetyki 100% naturale, wiec zdrowe dla naszej skory.
Narazie uzywam kosmetykow do pielegnacji z Pharmaceris seria A i jestem zadowolona . Jak mi sie skoncza, to pomysle nad PAT&RUB







* Tanie jak barszcz , a dobrej jakosci cienie w musie z RIMMEL                                                            

* Podklad z VICHY Aera Teint Pure, bardzo satynowy, kryjacy, swietny podklad! .Dlugo sie trzyma, slicznie wyglada na twarzy. Kolor 23 Clair , idealny kolor dla mnie.


Ufff , to narazie wszystko.
Czekam jeszcze na paczke z Feelunique, ale to w przyszlym tygodniu pewnie.

Sporo tego sie nazbieralo, ale rozkladajac to na 3 miesiace, oraz wymianki, to chyba w miare normalna ilosc hihihi

Pozdrawiam Was dziewczyny.

Komentarze

  1. Bardzo się ciesze z twojego powrotu już myślałam, że zrezygnowałaś z pisania bloga:(
    Wow jakie cudowności pokazałaś, ale Ci zazdroszcze:D
    Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na kolejne notki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak milo mi sie zrobilo czytajac Twoj komentarz :-)
      Dziekuje .

      Usuń
  2. Sporo, ale faktycznie jeśli częśc z wymianki i z 3 miesięcy to jesteś rozgrzeszona ;) Zazdroszczę prawie wszystkiego oprócz Naked bo mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne łupy!!! pare rzeczy bym przygarnela :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze ,ze jestem zadowolona z zakupow :-)
    Choc nie wszystko mi podpasowalo :/

    OdpowiedzUsuń
  5. O, nareszcie nowe wpisy! Od razu mi weselej i uprzejmie proszę nie robić już takich długich przerw :D
    Gratuluję pięknych łupów i czekam na recencje.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nareszcie nowy wpis! Od razu weselej:)
    Mam nadzieję, że nie będziesz już robić takich długich przerw. Gratuluję pięknych łupów i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D, ciesze sie .
      Obiecuje, ze bede pisac czesciej !
      Dzieki ,recenzje sie oczywiscie pojawia :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny