Przejdź do głównej zawartości

Moje nowości :))

Cześć :)
Dziś post uzupełniający do filmiku zakupowego.



Jeśli jeszcze nie oglądaliście filmu ,to zapraszam. 
KLIK



I pokażę Wam jeszcze kilka innych rzeczy, które zakupiłam dosłownie wczoraj :))



Ale najpierw...
Wczoraj z samego rana przyszła do mnie paczka.
 Paczuszka od Magdy z  she-bijou.pl.
Biżuteria personalizowania. ŚLICZNA!!! 
o niej wspominała kiedyś Karolina ze Stylizacje2 ;)
Spójrzcie jakie cudeńka.. Bransoletki ręcznie robione.
Ręcznie również na życzenie grawerowana :))










OK,a wiec zacznijmy od kosmetyków .
( zakupy były robione w Rossmanie, Hebe i Sephorze )

1) DOVE Summer Glow ( balsam brązujący ) cena ok. 18zl



2) Ziaja SOPOT krem brązujący- relaksujący.
cena 11,50zl







3) Lakiery od lewej :
Butterfly: 322, 414     ( 2,50zl)
Essence : 109, 107, 106    ( 7-10zl )
Bell 802   (6-10zl)






4) TAFT puder nadający objętości
cena ok. 18zl






5) Mgielka Bath & BodyWorks  " Coconut Lime Breeze "
cena 19,99zl.





6) 
-Benefit podkład nawilżająco-dotleniający "Hello Flawless Oxygen WOW", kolor Petal    ( ok. 160zl)
- Dior korektor nawilżający Diorskin Nude , kolor 001   (ok. 120-zl)






CIUCHY   H&M  :))

1) Cudowny sweterek z tygryskiem <3
cena 99zl





2) Spodnie skóropodobne
cena 130zl






3) Bluzeczka biała
cena 59zl





4) Gumka do włosów
cena 6,90zl





Kurtka czarna MOHITO
cena ok. 160zl









Kurtka <3 Reserved 
cena  179zl







I teraz coś ,co dokupiłam  wczoraj.

  Od kilku tygodni chodziłam i przymierzałam się do dwóch nowości z Loreala.
Do korektora , oraz rozswietlacza :))
 One początkowo kosztowały ok. 50zl każda , wiec cena była za duża , jak na takie kosmetyki.
Jednak...
wczoraj będąc w Ross. zobaczyłam ,ze te rzeczy są przecenione na ok. 30-parę złotych !!!
Wiec w końcu dopięłam swego i je kupilam :))

  Plus jeszcze 2 lakiery , oraz tusz .

1) LOREAL Puder rozświetlający , kolor 01   ok. 38zl


2) LOREAL Korektor rozświetlający pod oczy LUMI Magique , kolor 1    ok. 32zl

3) Lovely tusz False Lashes     ok. 9zl

4 ) Wibo lakiery różowy i granatowy    ok. 5-6zl


Na pewno będę dawała znać jak się u mnie sprawują dane kosmetyki , na razie zbyt krotko je testuje, żebym  mogła coś sensownego opowiedzieć.


Dziękuję za uwagę i pozdrawiam, Dorcia :)




Komentarze

  1. Muszę wypróbować ten korektor :) Daj znać za jakiś czas jak się sprawuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem niezmiernie ciekawa jak się spisze ten podkład z Benefita,chodzę koło niego oglądam za każdym razem jak jestem w Sephorze..czekam więc na twoją opinię!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny