Przejdź do głównej zawartości

Get Ready With Me - Spotkanie służbowe :)

Cześć !
Dziś   Get Ready With Me :))




  

 TUTAJ możecie zobaczyć jak się szykowałam na spotkanie.
                           Makijaż , włosy i strój dnia :)




Do wykonania makijażu użyłam :




    1. Na powieki i pod oczy :
 Krem z rozświetlaczem Helena Rubinstein Prodigy Liquid Light
 Korektor Dior Diorskin Nude , 001

     2. Cienie z paletki MUA Heaven and Earth:
- powieka ruchoma - jasne złoto
- linia górnych rzęs od połowy oka + troszkę cały zewnętrzny kącik :
po kolei średni zimny brąz , ciemny zimny brąz , ciemny ciepły brąz.
- Załamanie powieki jasny ciepły brąz
- Dolna powieka : jasny ciepły brąz + ciemny ciepły brąz.

  3. Kącik wewnętrzny Sleek del mar 449- biały matowy cień

  4.Liner Maybelline master precise w zewnętrznej części górnej linii rzęs

  5. Czarna kredka na linię wodną górną i dolną - MAC Smolder

  6. Tusz Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic

TWARZ :

  1. Podkład PUPA No Transfer Foundation, nr. 01

  2. Pod oczy :
 Krem z rozświetlaczem Helena Rubinstein Prodigy Liquid Light
 Korektor Dior Diorskin Nude , 001

  3. Róż Inglot nr. 49

  4. Brwii - cień MAC Omega

USTA 

Błyszczyk MAC Join The Party







Włosy :
Nakładam jedwab z L'Biotica  BIOVAX
I prostuję delikatnie włosy prostownicą uważając, żeby nie rozprostować podwiniętych końców na szczotce :)

STRÓJ DNIA :

Spodnie eko skóra H&M
Marynarka Orsay
Bluzka Vero Moda
Buty Mango
Torebka Mohito
Broszka zrobiona z 2 kolczyków I am.

Całość prezentuje się tak :






Dzięki za uwagę i zapraszam na mój kanał :
                                                            https://www.youtube.com/user/dorcia833




Komentarze

  1. Kochana wyglądasz świetnie,profesjonalnie i z klasą :)
    Pozdrawiam ciepło
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz przepięknie masz super styl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Zakupy w MAC i podsumowanie : " Shop MAC, Cook MAC" ,"Vera" "Too supreme ", "Chenman"

Czesc. Dzis ciag dalszy zakupow w MAC.  We wtorek , czyli 06.03 kolekcja Shop MAC, Cook MAC byla juz w sprzedazy. Mac troszeczke przesadzil z wypuszczeniem naraz kilku kolekcji..    Co do Shop Mac/Cook Mac: Kolekcja kolorowa, nasycona, sliczna! Cienie extra, szminko-blyszczyki Kissable uwielbiam, mam juz z poprzedniej edycji dwa, wiec dokupilam tylko jeden. Pomadki ladne, mocne kolory, najladniejsza to Watch me simmer :-) Galaretki ciekawe, ale nic nadzwyczajnego. Zapach inny niz zazwyczaj w produktach MAC do ust, dla mnie troszke brzydszy ;-), wzielam pomaranczowa, najciekawszy kolor. Roze w kremie , zbyt jaskrawe jak dla mnie

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny