Przejdź do głównej zawartości

Mac POSH PARADISE i CINDY SHERMAN nowe kolekcje w MACu.

   Witajcie :-)
Dzis byla przedpremiera nowych kolekcji jesiennych w MAC.
Kolekcje do sprzedazy w sklepach wychodza 01 pazdziernika.

 Oczywiscie skusilam sie na czesc nowosci :-).
Dzis pokaze co kupilam i jak przedstawiaja sie produkty, a jutro porobie swatche.
Mam nadzieje, ze sie Wam te zdjecia przydadza.



    Najpierw Cindy Sherman:

** Mineralize Skinfinish , po lewej PORCELAN PINK, po prawej LIGHTSCAPADE





** Pojedyncze cienie: od lewej THREE RING YELLOW, ROYALE ( cos aparat nie chcial zlapac kolorku dobrze, jest troszke ciemniejszy ,niz na zdjeciu), SHOCH-A-HOLIC (niestety kolor troszke przeklamany, w rzeczywistosci jest w nim troszke wiecej czerwieni)






***Paletka ANGLE FLAME





**** Paletka PARLOR SMOKE





**** Pigment BLUE STORM





***Fluidline ASH VIOLET





****LIP ERASE LIP BALM





Poza tym z tej kolekcji posiadam rowniez:

**Pomadki od lewej: FLESHPOT, NEON ORANGE






***Pigment TAN





***Pigment GOLDEN OLIVE





*** Fluidline BLACKTRACK





***Chromagraphic pencil  na gorze HI-DEF CYAN, na dole RICH PURPLE





***Blyszczyk C-THRU



_______________________________________________________________________________

Kolejna kolekcja to POSH PARADISE
W sklad  ktorej wchodza Paint Poty, szminki Mattene, oraz 2 lakiery do paznokci.

****PAINT POTY (od lewej do prawej i z gory na dol)
HALF-WILD , IDYLLIC , NUBILE ,
TREASURE HUNT , PURE CREATION , IMAGINARY




****Pomadki MATTENE: od lewej:  NAKED BLISS , DELECTABLE , DELICIOUSLY FORBIDDEN






***Lakiery: zloty IMMORTAL GOLD, granatowo fioletowy  RAIN OF FLOWERS



Dodatkowo kupilam jeszcze pedzelek 211 z poprzednich kolekcji



Poza tym zostalam obdarowana chusteczkami, ktore polecialy do kolezanki :-)
Oraz ogromna iloscia probek :-)))

A Was cos zainteresowalo?
Powiem szczerze, ze Paint poty sa warte uwagi, tak jak rowniez jasny Quad .
Kolekcje sa swietne, dla kazdego cos dobrego!!

Komentarze

  1. Paletki i paint poty są super :) Sama bym się skusiła na Idyllic, ale czekam aż Coral Crepe do mnie w końcu z wymianki trafi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostaje sliniotoku na widok tych pieknych paint potow...

    Gdzie kupilas Mac lip erase? Mam go ze starszej kolekcji i zastanawiam sie czy bedzie mozna go jeszcze zdobyc...

    OdpowiedzUsuń
  3. Yokosiu Lip erase jest wlasnie dostepny w tej kolekcji :-)Myslalam, ze on bedzie jak korektor zbieral sie i wazyl, a tu mile zaskoczenie!

    Kokosiku UWIELBIAM Paint poty, i brakowalo mi takich kolorkow w standardzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile piękności :)
    Niestety kosmetyki Mac to nie moja półka cenowa - są zdecydowanie za drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem czy posh paradise wejdzie do Polski. Jak byłam miesiąc temu w MAC to twierdzili że nie... ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne to to wszystko :) daj trochę :)

    ja muszę czekać do przyszłego tygodnia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. SenseSensibility87 :-((

    Spinko Posh paradise wychodzi 1 pazdziernika wlasnie w PL :-)

    Marti takie oczekiwane rzeczy ,potem jeszcze lepiej smakuja ;-) Szybko zleci!
    A teraz masz czas na przemyslenia co bys chciala, a czego nie :-)

    Dziewczynki dziekuje za komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ale ten czas właśnie działa na moją niekorzyść :P bo chciałam tylko te nowe pigmenty i MSF Lightscapade, bo Porcelain Pinka już mam.. a im więcej patrzę na te zdjęcia, to zachciewa mi się jakiegoś PP i lakier do paznokci..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi w oko z Twoich zakupów wpadła neon orange, niebieski paint pot i lightscapade, ciekawa jestem jak wygląda :) On ma drobinki czy daje satynową poświatę? Jestem na etapie karkołomnych poszukiwań dobrego rozświetlacza w kamieniu, nic mi się nie podoba, stąd używam płynnych/sticków, albo white frost z maca, a chciałabym porządny rozświetlacz bezdrobinkowy ;) mysisz, że ten msf nadałby się?

    OdpowiedzUsuń
  11. Marti poczekaj, az zobaczysz na zywo....:-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pralko LIGHTSCAPADE jest sliczny!!
    takie mleczne zloto ?
    Nie umiem opisywac kolorkow :-)
    A ten jest szczegolnie ciezki do opisania..
    Absolutnie niema drobinek, jest duzo delikatniejszy niz np.Chez Chez lame .
    Niz White frost tym bardziej.

    Zalezy czego szukasz.. moim faworytem i tak zostanie pewnie MSF Soft & Gentle :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojjj sliczne zakupy :) ja musze poczekac na wyjazd do Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko - już się nie mogę doczekaś słaczy ;p bosz kobito chybaś w totka wygrała te 28 mln :) przyznaj się :)
    Och - przez Ciebie grzeszę zazdrością.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe czy jak jutro pójde do Maca w GM w W-wie to już sprzedadzą coś...?

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tylko Ty opalone dziewczę jak widzę po zdjęciach, ja to biały trup :P byłam dziś w macu i właśnie dumałam nad lightscapade :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny