Przejdź do głównej zawartości

Moje ulubione cienie MACa cz.2

Czesc !
Wreszcie zebralam sie w sobie, porobilam zdjecia i wstawiam post dotyczacy reszty ulubionych MACzkow :-)
Nie bede juz opisywac kazdego z osobna, bo to strasznie dlugo sie schodzi..
Pokaze Wam zdjecie zbiorowe, potem po 5 cieni zaczynajac od gory i od lewej do prawej, oraz swatche kazdej grupy.





Pokolei od gory/od lewej do prawej:



* SKY BLUE ( PRO ) wykonczenie chyba LUSTRE
*TILT wyk. FROST
*MOON'S REFLECTION wyk.VELUXE PEARL
*WINKLE wyk. SATIN
*BLUE CALM (PRO) wyk. chyba VELUXE PEARL





*FRESHWATER wyk.VELUXE PEARL
*DEEP TRUTH wyk. FROST
*ATLANTIC BLUE wyk. niemoge znales nigdzie info.. SATIN/MATTE (?)
*NAVAL (PRO) wyk. chyba VELUXE
*CONTRAST wyk. VELVET





*AQUADISIAC wyk. LUSTRE
*STEAMY wyk. FROST
*SUN BLONDE (LE) wyk. FROST
*JUICED (LE) wyk. ?
*BITTER (LE) wyk. VELVET





*SWIMMING wyk.LUSTRE
*GREEN SMOKE wyk. LUSTRE






*COPPERING wyk. VELUXE PEARL
*ANTIQUED wyk. VELUXE PEARL
*BRONZE wyk. FROST
*BROWN DOWN wyk. VELUXE
*BRUN wyk. SATIN





Kolejna PALETKA:



Pokolei:



*PARFAIT AMOUR wyk. FROST
*CREME DE VIOLET wyk. FROST
*STARS "N" ROCKET'S wyk. VELUXE PEARL (duochrom)
*PINK FREEZE wyk. FROST
*GLEAM wyk. LUSTRE (na gorze)





*EXPENSIVE PINK wyk. VELUXE PEARL
*SWISH wyk. FROST
*DA BLING wyk. VELUXE PEARL
*GIRLIE wyk. SATIN
*PARADISCO wyk. FROST





*SUSHI FLOWER wyk. SATIN
*FIRECRACKER (LE) wyk. VELUXE PEARL (?)
*FREE TO BE wyk. MATTE






Kolejna PALETKA:




Pokolei:




*GRAIN wyk. SATIN
*NAKED LUNCH wyk. FROST
*ALL THAT GLITTERS wyk. VELUXE PEARL






*ARENA wyk. SATIN
*MOTIF (LE) wyk. chyba FROST (duochrom)
*SAMOA SILK wyk. VELUXE






Kolejna PALETKA:



Pokolei:




*DIGIT wyk. SATIN
*BEAUTIFUL IRIS wyk. VELUXE PEARL
*QUARRY wyk. MATTE
*PURPLE HAZE wyk. MATTE
*BLACKBERRY wyk. MATTE (na gorze)





*TRAX wyk. VELVET
*MEMORABILLA (LE) wyk. MATTE
*SKETCH wyk. VELVET
*FIG.1 wyk. MATTE2
*SHADOWY LADY wyk. MATTE (na gorze)






*SHALE wyk. SATIN
*SATELLITE DREAMS wyk.VELUXE PEARL
*BEAUTY MARKED wyk. VELVET
*STAR VIOLET wyk. VELUXE PEARL
*CRANBERRY wyk. FROST

Pokazalam Wam duza czesc mojej kolekcji. Wszystkie te cienie sa piekne, kazdy jest inny.
Przewaznie,jak mi sie jakis cien nie spodoba, to go odsprzedaje.

Wiem, ze jest ich sporo, ale pamietajcie,ze nie kupilam ich wszystkich na raz..
Zajelo mi to ponad rok.

Mam nadzieje, ze sie Wam to przyda.
Dziekuje za poswiecony mi czas.
pozdrawiam :-)

Komentarze

  1. łaaaaaał, kopara mi opadła. chcę taką kolekcje, w ogóle jak patrze na to zdjęcie ''główne'' z kolekcją Twoich kosmetyków, to aż mi się płakać chcę, że ja nie mam nawet jednej takiej szufladki zapełnionej. :( aaah marzenie. wydaje mi się, że widzę w Twojej kolekcji podkład Estee Lauder Double Wear może miałabyś ochotę go zrecenzować, i porównać do innych podkładów kryjących, Twoim zdaniem wartych uwagi. być może w rok uda mi się uzbierać na zakup wymarzonego podkładu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Estee lauder Double wear to moj najlepszy podklad.
    Swietnie kryje, nie wysusza mnie, nie tworzy u mnie maski, trzyma sie cccccaaaaaallllllllllyyyyyyyy dzien!!!
    Jako jedyny podklad trzyma sie od rana do wieczora!! Uzywalam go cala zime w zeszlym roku i mam jeszcze polowe na ten rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany ile pięknych cieni! Szkoda, że są takie drogie, bo chętnie kupiłabym kilka - szczególnie fiolety i rązy wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a podkłady z Mac jak wypadają na tle EL? zaczynam zbierać kasę, bo takie mam dziwne parcie na ten podkład już od hooo hooo, że w końcu muszę go zdobyć. na allegro sprzedają próbki za 45-50 zł za 10 ml. śmiech na sali..

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka wpadło mi w oko :) Przy następnej wizycie w MAC pomacam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Beutiful Iris to Duo chrome?

    OdpowiedzUsuń
  7. SenseSensibility87
    Szkoda :-(
    Naprawde warto zainwesowac w MACzki..

    mlodaa19

    Z podkladow MACa najbardziej przypadl mi do gustu Studio Sculp, dobrze kryje, dlugo sie trzyma. Ale EL duuzo lepszy :-)

    Spinka
    Udanych lowow!


    Krzykla
    Jak na moje oko ,nie.
    Moze ma delikatna poswiate rozu..

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, wiele z nich znam i uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Freshwater, Steamy i Stars'N'Rocket to i moi ulubieńcy!
    Zawsze jak do jeża podchodzę do S'N'R, w przeświadczeniu, że nie chcę różowego makijażu, ale w połączeniu z nocturnelle, deep truth i jakąś czarną bazą pod niego, potrafi wyglądać oszałamiająco :)
    Piękna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne cienie:) Sama mam kilka Maczków w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swirrruska :-) Ciesze sie,ze podzielasz moj zachwyt :-)

    Pralko kompozycja zapisana :-) Musze wyprobowac!

    Kokosowa tak , MAC ma duzo malo spotykanych, pieknych cieni.A jakie masz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,
    trafiłam na Twojego bloga dzięki allegro i Twoim aukcjom.Te cienie Mac są cudowne i Twoja kolekcja powaliła mnie na kolana.Niestety dla mnie są one trochę za drogie i dlatego kupuje trochę z inglota. Zresztą w ogóle od niedawna zaczęłam interesować się makijażem, cieniami itp.i coraz bardziej się wkręcam.Nie mam specjalnie zdolności plastycznych, dlatego pewnie nie będę robić nigdy takich pięknych makijaży, ale ćwiczę, uczę się, podpatruje :)a może kiedyś będzie mnie stać na mac-a :)Twój blog będę teraz odwiedzać na pewno regularnie :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i ciesze sie bardzo.
      ja zdolnosci plastycznych rowniez nie posiadam :-(, czasem mi cos wyjdzie, to wstawie fotke ;-)
      Zapraszam w takim razie czesciej .
      Buziaczki.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny