Przejdź do głównej zawartości

Ulubiency Sierpnia.

Czesc dziewczyny i chlopaki :-)
Dzisiaj juz 01 wrzesnia, wiec czas na ulubiencow ostatniego miesiaca :-)
Sporo tego sie nazbieralo, a to dlatego, ze czesciej sie malowalam ,poniewaz nie bylo az tak goraco,jak w lipcu.

Kosmetyki pielegnacyjne:
- jako krem na dzien uzywalam MAC Strobe Cream ,to juz moje 3 opakowanie, uwielbiam ten krem!
-do odswiezenia w ciagu dnia uzywalam FIX+
-krem pod oczy i na powieki ESTEE LAUDER Verite (ladnie nawilza, ale nic nadzwyczajnego..)
-piling do ust LUSH Bubblegum. Piling cukrowy, przepyszny,swietnie zluszcza naskorek i pieknie pachnie.




Kolorowka
twarz:

-MAC Select Sheer/Loose powder uzywalam jako puder na wykonczenie makijazy, lub sam zamiast podkladu. Dobrze kryje, matuje ,jestem z niego bardzo zadowolona.
-MAC Face and Body cudowny delikatny krem tonujacy/podklad, nie wiem jak go nazwac.
Nadaje cerze przepiekny ,zdrowy poblask, wyrownuje koloryt cery. Jednak malo kryje, ale mu to wybaczam :-).
-Korektor SKIN FOOD Salmon Darkcircle concealer. Ma on kolor brzoskwiniowy, ktory super zakrywa since pod oczami.Jest bardzo gesty, kremowy, wiec trzeba go przypudrowac ,zeby sie nie zbieral w zmarszczkach mimicznych.
-Korektor MAC Prep+prime ,jest on bardzo trwaly, dobrze kryjacy, bardzo go lubie, zarowno pod oczy, jak i na wypryski.
-PUPA zel brazujacy nadajacy efekt opalonej skory, bez opalania. (nie jest to samoopalacz!!) Bardzo ladny, naturalny efekt.





Roze do policzkow:
-MAC Beauty powder w kolorze BRIAR ROSE , jest to przepiekny fiolet, delikatny, utrzymuje sie caly dzien.
-MAC Beauty powder w kolorze OH SO FAIR, jest to delikatny rozowy roz.
Beauty powder'y roznia sie od zwyklych rozy tym, ze sa bardziej zmielone, i delikatniejsze. Ciezko jest sobie narobic nimi plamy :-)







Bronzer:
- MAC GOLD-GO-LIGHTLY, wyszedl on z kolekcja Surf Baby. Matowy, srednio ciemny, nie pomaranczowy kolor. Idealny do konturowania. Ladnie napigmentowany, nie robi plam.







Rozswietlacze:
-MAC Mineralize skinfinish w kolorze SOFT AND GENTLE. Wiele razy o nim pisalam, uwielbiam go!!
-MAC Cream Colour Base w kolorze  PEARL, rowniez wiele o nim juz pisalam. Jest on kremowy, bardzo naturalny.




Brwi:
-CATRICE Eyebrow set, czemu ja go tak pozno odkrylam????!!!






Baza pod cienie:
- MAC Paint pot w kolorze PAINTERLY, dobrze sie naklada, nie walkuje sie, cienie trzymaja sie CALY DZIEN!!
-BOBBI BROWN Long-wear cream shadow, kolor HEATHER 30. Uwielbiam te cienie w kremie, pieknie sie nakladaja, nie walkuja, utrzymuja cienie caly dzien, w stanie nienaruszonym.Maja cudowne kolory.
-MAC Shadestick Beige-ing, uzywalam jako naturalna, rozswietlajaca baze pod cienie.





Kredki do oczu (od gory):
-niebieska MAC Chromagraphic Marine ultra
-zloto brazowa AVON Super shock  kolor BRONZE
-czarna MAC Eye kohl   SMOLDER
-brazowa MAC Eye pencil COFFEE
-kremowa, na linie wodna MAC NC15/NW20
-eyeliner MAC Superslick liquid eye liner w kolorze ON THE HUNT (czarny)






Tusz do rzes:
-LOREAL Volume Million Lashes (ciagle moj numer jeden)




Cienie do powiek:

-pierwsza paletka : MAC
* VANILLA, GRAIN, PATINA, SATIN TAUPE


-druga paletka: MAC
*QUARRY, COPPERING, FRESH WATER, oraz cien z paletki TARTAN TALE, nie pamietam jego nazwy.




-trzecia paletka INGLOT
*453, 394, 407, 445




-cien NOUBA kolor 22 (BAAAARDZO podobny do Satin Taupe z MAC.)




-paletka URBAN DECAY, na zdjeciu zaznaczylam ulubione kolory.





USTA:
-MAC blyszczyk JUST SUPERB, bardzo ladny, mleczny roz .
-MAC pomadka CREME CUP, wykonczenie Cremesheen.Jasny rozyk, podobny do tego blyszczyka.
-MAC HUE ,wykonczenie Glaze , czyli bardzo delikatne. Kolorek ponownie rozowy :-), troszke jasniejszy.
-MAC BLANKETY ,wykonczenie Amplified, czyli bardzo trwale,bez drobinek, w sumie zadna z tych pomadek ich nie posiada :-). Ten kolor to taki brzoskwiniowy brazik, bardzo ladny, stonowany i naturalny.
-MAC balsam do ust.




Pedzelki:
-Sephora 43 do bronzera
-MAC 234, 224, 222 do nakladania i rozcierania cieni w zalamaniu.
-MAC 263 do kresek
-MAC 217 do rozcierania i nakladania cienia
-MAC 214 do nakladania cienia na dolna powieke
-MAC 116 do rozu
-MAC 150 do pudru
-MAC 239 do nakladania cieni.




ufff , wszystko :-)
To byly moje ulubione produkty w zeszlym miesiacu, przewaznie komponowalam swoj makijaz przy ich pomocy.
Dziekuje za uwage, pozdrawiam ;-))

Komentarze

  1. Hmm, nie miałam jeszcze żadnego produkty firmy mac, ale chyba się skuszę :)


    www.sueno-sueno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie ile kosztuje wklad do paletki MACa? Pytalam kiedys w MAcu w zlotych tarasach o refill i pani mi powiedziala ze nie ma czegos takiego jak wklad do paletki:( moze cos pokrecilam?

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta, wklad kosztuje 49zl.
    Nie mozliwe,zeby Ci MACowka powiedziala, ze wkladow niema :-)
    Mac slynie wlasnie z palet, ktore samemu sie komponuje :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny