Przejdź do głównej zawartości

HAUL z poczatku Marca i moje pierwsze wrazenia :))

Czesc!

Dzis pokaze Wam co sobie ostatnio kupilam i opowiem o moich pierwszych wrazeniach.

LINK DO FILMIKU Z TYMI ZAKUPAMI...
KLIKNIJ TUTAJ



                                         Najpierw produkty pielegnacyjne:


1* Pianka do mycia twarzy Bioderma Hydrabio Mousse
cena 39,50zl

- konsystencje ma bardzo mila i delikatna
- dobrze oczyszcza twarz
- przyjemnie i delikatnie pachnie
- nie podraznia








2* Krem do cery 35+ z Bioliq
cena 17,90zl

- konsystencja kremowa
- zapach delikatny i przyjemny
- nawilzenie srednie
- bardzo szybko sie wchlania, po kilku minutach, zupelnie na twarzy go nie czuc.
- prawdopodobnie dobrze by sie sprawdzil dla cery mieszanej, badz tlustej
- ja potrzebuje uczucia, ze mam na twarzy krem.
- bardzo mozliwe, ze swietnie sie sprawdzi na lato.







3* Balsam regenerujacy do ust Bioderma ( dostalam go w promocji za 10zl)
- nawilza
- nablyszcza usta






                                        Teraz kosmetyki do makijazu ;-D

   Zostalam skuszona na pomadki z Celia, niestety nie moglam ich dorwac u siebie , wiec zamowilam je ze stronki  wizaz24.pl


            CENY:





1** Pomadki Celia ( kolory 601- jasny roz, 602- nude, 606 - nude wpadajacy lekko w braz)
cena 10,30zl
Niestety nie polubilysmy sie...

-smak mi przeszkadza
- baaaaardzo slabe krycie, praktycznie nic nie widac na ustach
- bardzo krotko sie utrzymuja
- troche nablyszczaja













2** Pomadka Celia , jednak inna seria. "Esencja Kobiecosci" nr.1
cena 7,60zl
Tej pomadki zapomnialam pokazac w filmiku :-(, a ona jest duzo lepsza od tych poprzednich

- w miare dobre krycie i pigmentacja
- dluzej sie utrzymuje
- zapach ma ladniejszy
- bardzo ladny kolor













3** Roze do policzkow Celia. Kolory
 1- rozowy, 4- bezowo-brzoskwiniowo-nude, 5- brazowo-brzoskwiniowy
cena 7,90zl
- bardzo ladne kolory
-dobra pigmentacja
- ladnie sie nakladaja
-dlugo sie utrzymuja
- naprawde polecam














4**Cienie 
##  pojedynczy jasno- bezowy cien (kolor 21)
cena 7,60zl
- nie polecam go.
- kruszy sie strasznie
-na oczach nic nie widac

## potrojne cienie jedwabiste  (kolor 4)
cena 7,80zl
- sliczne cienie
-piekne kolory
-dobra pigmentacja
-polecam























   W gratisie od tej stronki dostalam kilka probek i dlugopis ;-))











Mialyscie cos z tych produktow?
Piszcie co i jak ,
Buziaki, Dorota.


Komentarze

  1. Ciekawa jestem tej pianki do twarzy z Biodermy;))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się to jak skrupulatnie i dokładnie przedstawiasz produkty, naprawde to jest pomocne :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pododbaja mi sie kurcze nawet nie wiedzialam o tych rozach i cieniach fajne musze sie za nimi rozgladnac

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten róż w numerze 4 i wydaje mi się, że coś w tych różach zmienili. Moja 4 wygląda bardziej jak Twoja 1 :P Poza tym mój róż jest wypukły.

    Ja lubię pomadki nude z celii i wybaczam im nietrwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem Ci bardzo skusiłaś mnie na produkty Celii :)
    podobają mi się i róże i szminki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny