Przejdź do głównej zawartości

Ulubiency Lutego i jeden ulubieniec CALEGO zycia.


Czesc.
Zapraszam Was dzis na moich ulubiencow ostatniego miesiaca, czyli Lutego 2013 :-)

Link do filmiku na You tube : KLIKNIJ TUTAJ


W tym miesiacu nie pokaze Wam jak zawsze tony kosmetykow, wszystko o czym mowilam w Styczniu, w Lutym tez lubilam uzywac.
Z pielegnacji nic sie u mnie nie zmienilo.
Tym razem pokaze Wam doslownie 7 produktow, ktore zawojowaly moje serce, a pod koniec opowiem Wam o kims, kto pozostanie w moim sercu , do konca zycia..

Moje ulubione kosmetyki do makijazu:

1) Paletka pomadek, wlasnej roboty. Paletka Inglot, a w srodku MAC Cream d'nude, MAC Hue, i mieszanka pomadki MAC  , z pomadka Kryolan
2) Blyszczyk MAC Luxure










3) Cien, do paletki ArtDeco , kolor nr. 15







4) Cien w kremie Bobbi Brown Sand Dollar 15












5) Cien w kremie Shiseido H13










6) Roz MAC Dainty











7) Roz Bourjois  32 Ambre dor










Jezeli chodzi o kosmetyki, to wszystko.
Teraz opowiem Wam pewna historie.

W polowie Stycznia , w ogromne mrozy, zaczal przychodzic na moj balkon pewien zwierzaczek.
Kotek, bezdomny, prawdopodobnie wyrzucony przez ludzi na bruk..
Byl tak wyglodzony i tak zmarzniety, az balam sie ze nie przezyje zimy :((
Kotek ok. 1-1,5 roku, mlody, jak sie potem okazalo- kastrowany.
Odrazu poczulismy cos do siebie.
Zaczelam mu pomagac,. dokarmiac go, moj Marcin zrobil mu bude , i tak przez kilka dni mieszkal na naszym balkonie.
Obserwowalam, czy moze jednak ma swoj dom, do ktorego chodzi w nocy.. nic z tego, co otwieralam balkon, Nosek (tak go nazwalam) , wybiegal z budy i piszczal-mialczal.
Byly wtedy mrozy po -20'C, wiec po moich namowach, dalismy Noskowi wejsc do domu, ogrzac sie.
Kotek byl czysty, sliczna mial siersc, ani jednej pchelki, zdrowy, piekny kot.
Po jakims tygodniu , zamieszkal juz z nami.
Przytyl na moje oko ze 2 kilo :)
Powiem Wam, ze byl on najkochanszym kotem na swiecie, pokorniejszy od moich kotek (mam jeszcze dwie dziewczynki), uwielbial glaskanko, pragnal milosci i kontaktu z czlowiekiem, wogole sie mnie nie bal, jedynie gdy szlam po mieszkniu w obcasach, uciekal i sie chowal, bal sie stukania, widocznie ludzie musieli go tak wypedzac..
Pokochalam to zwierzatko..
W miedzy czasie dalam ogloszenie w internecie, bo moj M. nie chcial sie zgodzic na trzeciego kotka.
Napisalam, ze jest to kociak po przejsciach, jednak bardzo ufny i kochany, kuwetkowy itp.
Mialam nadzieje, ze nikt sie nie zglosi , nikt nie bedzie go chcial i Nosek zostanie z nami.
Jednak po ok. 2 tygodniach zadzwonila pewna pani, ze chce go przygarnac, ze ma juz inna kotke i szuka dla niej towarzysza zycia i zabawy.
Na nastepny dzien mialam go zawiesc pod metro Bielany.
Od telefonu, plakalam..
A jak go zawozilismy, nie moglam wydusic z siebie slowa.
Mam z ta kobieta kontakt i jeszcze tego samego dnia do niej zadzwonilam, zapytac jak sie chlopak sprawuje. Pojechala z nim odrazu do weterynarza, odrobaczyla, zaszczepila i okazalo sie, ze jest wykastrowany .
Mam nadzieje, ze bedzie mu tam dobrze, jeszcze nigdy nie bylam w takiej sytuacji.




Co o tym myslicie?, pomagalyscie kiedys jakiemus zwierzaczkowi? lubicie koty , wogole ? :)

   Teraz pokaze Wam moje dziewczynki, starsza Ryla i mlodsza Malutka vel. Maluszek ;-)









   A to jest Nosek ( dalam mu tak na imie, bo ma sliczne plamki na nosku)









Wiem, ze mozecie uznac mnie za wariatke, ale musialam sie z Wami podzielic ta historia.
Znalazlam dom bezdomnemu Noskowi i jestem szczesliwa , ze dzieki mnie ma swoj kochajacy dom i swoich ludzi.

Sorry za bledy, jesli jakies znajdziecie ;)

Komentarze

  1. Cień z Bobby Brown jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby więcej takich ludzi i świat byłby cudowny.Pozdrawiam serdecznie.Kociaki cudowne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. WZRUSZYLAM SIE TAK,ZE MAM SCISNIETE GARDLO,KOCHANA Z CIEBIE ISTOTKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie sliczne koty!!! <3 Szkoda ze musialas oddac Noska :( ale mam nadzieje, ze bedzie miec dobrze w nowym domu.

    BTW, ja mam do sprzedania blyszczyk Luxure MACa, czy moge zostawic to info w komentarzu u ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz. Jest to dla mnie bardzo ważne.
Buziaki :**

Popularne posty z tego bloga

Prawie identyczne odpowiedniki cieni MAC w INGLOCIE !!

Czesc Dziewczyny :-) Znalazlam sporo odpowiednikow cieni MACa. Nie sa to identyczne cienie, ale bardzo podobne. Niestety MACa cienie podobaja mi sie bardziej, dluzej utrzymuja sie na oczach, nie krusza sie, nie osypuja, lepiej rozcieraja. Mimo to ,wiem, ze nie kazda dziewczyne, szczegolnie mloda stac na MACa, wiec znalazlam cos dla Was.

Recenzja pędzli GLAM BRUSH, po 1.5 roku używania.

Hey moi Kochani! Co u Was słychać? :)      Dzisiaj dam Wam moją prywatną opinię o posiadanych przeze mnie pędzlach z firmy   Glam Brush . Mam je już 1,5 roku, bo zamówiłam je 25.12.2014 roku .   Musicie pamiętać, że to co ja o nich myślę, to jest moja i tylko moja opinia, którą wyrabiałam sobie przez ten czas. Nikt nie ma na nią wpływu. Jest ona szczera i niewymuszona. Prawdziwa.  Moje oczekiwania co do pędzli, oraz ich zastosowanie mogą się różnić, czasem mocno, od Waszych oczekiwań.      Oczywiście to nie są moje pierwsze pędzle, mam porównanie do innych firm, min MAC, Inglot, Zoeva, Hakuro, Real Techniques.. Daję sobie możliwość oceny, ponieważ używam ich często, długo, znam ich plusy, oraz minusy.      Mam nadzieję, że moja opinia przyda się Wam, przy wyborze swoich pędzli.  Niedługo zrobię podsumowanie moich pędzli z Zoeva,  a jeśli chcecie opinię pędzli MAC- dajcie znać na dole.   Muszę Wam wspomnieć o czymś bardzo ważnym.

PUPA No transfer Foundation . MUST HAVE!

  Witajcie Kochani!  Zapraszam Was dziś na recenzję podkładu firmy PUPA. Nazywa się No transfer foundation. Kolor 01 PUPA No Transfer Foundation Koszt ok. 105zł Dostępny w Douglas i Sephora Przydatność to 12 miesięcy od otwarcia.

CENEO

Akcesoria do makijażu - zobacz ceny